איזה כיף שנרשמת לכנס

איך להיות מחובר לקדוש ברוך הוא
בכל מצב בחיים

דיר בלאק אם לא נראה אותך שם 😉

הכנס ביום שלישי י״ח אייר (05.05)
מוצאי לג בעומר בשעה 17:00-22:00

הנה לינק לקבוצת הוואצאפ לקבלת לינק לזום ושאר עדכונים:

רוצה לשתף את הכנס בסטטוס ולקבל מתנה ישירות למייל שלך ?
קל לוחצים על הכפתור הבא לשיתוף הכנס בסטטוס ותוך 5 דקות זה יגיע אליך למייל

דילוג לתוכן